Malwina Kitta

Psycholożka, która ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, realizując specjalności z psychologii klinicznej oraz seksuologii klinicznej.

Psycholożka, która ukończyła 5-letnie studia magisterskie na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, realizując specjalności z psychologii klinicznej oraz seksuologii klinicznej. Posiada ponad 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, szczególnie w wieku przedszkolnym. Warsztat pracy rozwija uczestnicząc w licznych szkoleniach z zakresu: trudnych zachowań dziecięcych, poczucia własnej wartości, agresji dziecięcej czy terapii poprzez zabawę. Obecnie jest psycholożką przedszkolną oraz diagnostką spektrum autyzmu i ADHD u dzieci.

W swojej pracy nawiązuje relację skoncentrowaną na emocjach oraz opartą na indywidualnych potrzebach. Dla dziecka z trudnościami sama rozmowa (choćby była ich masa – z rodzicami, nauczycielami czy dziadkami) może być niewystraczająca. Dlatego we współpracy kieruje się czymś jeszcze – autentycznym doświadczeniem siebie. Pomaga dziecku doświadczyć prawdziwego Ja poprzez wspólną aktywność i zabawę. Dzięki temu buduje w dziecku poczucie własnej wartości, rozwija umiejętność komunikacji oraz stymuluje rozwój. 

Jej ABC pracy z dziećmi brzmi: zawsze bądź zaciekawiona (Always Be Curious) dzieckiem – tym kim jest i czego potrzebuje.

Zaprasza Twoje dziecko, jeśli przejawia:

  • trudności z identyfikowaniem i wyrażaniem emocji
  • zachowania trudne, w tym agresywne
  • niskie poczucie własnej wartości, brak pewności siebie
  • trudności w relacjach z innymi

Zaprasza również Ciebie, Rodzicu, jeśli czujesz, że chcesz lepiej zrozumieć emocje i potrzeby Twojego dziecka oraz wypracować metody wsparcia rozwoju.

Podziel się